onsdag 17 september 2008

Larsagrahnwåhlen...

Når nya höjdpunkter i karriären genom att i dagens KK hänga ut vår hejaklacksledare som en misskötsam person. Inte snyggt!! Samtidigt en förtäckt kritik mot att klacken hejar för dåligt och hellre lägger fokus på annat, underförstått att bråka med motståndarna.

***********

Jag undrar vad som ligger bakom denna bitterhet mot de som håller på Bofors? Lärde han sig aldrig åka skridskor? Tvingas han skriva om hockey fast han inte vill? Är en byline viktigare än fakta? Jag vet inte och vill inte veta. Jag vill läsa fakta i Kuriren, annars kan jag säga upp min prenumeration.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig fullständigt! Vad är det för sopa till reporter som har mindervärdeskomplex och måste racka ner på enskilda. Ska hålla ett extra öga på den killen och printa in när han släpper en fis, men vad kan man vänta sig utav småkillar på kuriren? Som du skrev så vet han nog inte ett skit om hockey förutom det han läst sig till.Lovord tillde som hejar och sköter sig, mindre bra till de som vill stöka o böka för o få en kram:)
Fan va laddad jag är för premiären, ska bli så satans skönt.
/Zwubb

Anonym sa...

Detta arsle har bettet sig ungefär på det här viset förut.Efter några av hans vidriga krönikor bestämde jag mig för att inte förlänga prenumationen. Numer har jag KT å de går minst lika bra.

Anonym sa...

Hela tidnigen är ju skräp. Lika med fotbollen där favoritlaget är rävåsen,inge fel i det men lite jämfördelat skriveri vore inte fel